- مقدمه: 1-1- مرور کلی مهندسی اتومبیل سازی با تأکید رو به افزایش
بر دستیابی به پیشرفتهای اساسی در اقتصاد سوخت اتومبیل ، در تلاش جهت
ارائه موتورهایی هستند که مصرف موقت ویژه ترمز (BSFC) را افزایش داده و می
توانند از شرایط و نیازهای انتشار شدید آینده تبعیت کنند. BSFC و اقتصاد
سوخت، موتور گازوئیلی، تزریق مستقیم (CIDI) و موتور دیزلی، بر BSFC و
اقتصاد سوخت موتور احتراق جرقه ای (Spark-ignition) که سوخت آن از طریق
مجرا و دهانه موجود در آن تزریق می شود، ارجحیت دارد، دلیل این امر، عمدتاً
استفاده از نسبت ...