چکیده پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی و پایداری تأثیر استفاده از
چندرسانه ای ها بر میزان خودتنظیمی یادگیری و پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانش
آموزان دختر سال اول دبیرستان های دولتی ایذه انجام گرفت . روش پژوهش
آزمایشی بو د. در این پژوهش ۴۰ نفر از دانش آموزان پایة اول دبیرستان های
دولتی، با روش نمون هگیری خوشه ای چند مرحله ای انتخاب شدند و به روش
تصادفی در دو گروه کنترل و آزمایش قرار گرفتند . برای جمع آوری داده ها از
آزمون پیشرفت تحصیلی معلم ساخته و پرسشنامة خود تنظیمی بوفارد، برای پیش
آزمون، پس آزمون ...