فروشگاه گلد داک

فروشگاه گلد داک

فروشگاه جامع تحقیقات علمی و پژوهشی
فروشگاه گلد داک

فروشگاه گلد داک

فروشگاه جامع تحقیقات علمی و پژوهشی

پاورپوینت هماهنگی و ارتباطات در سازمان

دانلود پاورپوینت با موضوع هماهنگی و ارتباطات در سازمان ، در قالب pptx و در 49 اسلاید، قابل ویرایش، شامل هماهنگی و وظایف ستاد، هماهنگی و حیطه نظارت، هماهنگی و تشکیل کمیته، هماهنگ کردن طرق اجرای عملیات، اصول هماهنگی، ارتباطات، موانع ارتباطات، انواع ارتباطات، ارتباطات عمودی، ارتباطات مستقیم، ارتباطات دورانی، اطلاعات، تعریف و مفهوم سیستم اطلاعات بیم
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 6
فرمت فایل pptx
حجم فایل 104 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 49
پاورپوینت هماهنگی و ارتباطات در سازمان

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

دانلود پاورپوینت با موضوع هماهنگی و ارتباطات در سازمان، در قالب pptx و در 49 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

هماهنگی و وظایف ستاد

هماهنگی و حیطه نظارت

هماهنگی و تشکیل کمیته

هماهنگ کردن طرق اجرای عملیات

اصول هماهنگی

ارتباطات

موانع ارتباطات

انواع ارتباطات

ارتباطات عمودی

ارتباطات مستقیم

ارتباطات دورانی

اطلاعات

تعریف و مفهوم سیستم اطلاعات بیمارستانی (HIS)

اهداف سیستم اطلاعات بیمارستانی (HIS)

اهداف عمده سیستم اطلاعات بیمارستانی (HIS)

مزایایی سیستم اطلاعات بیمارستانی (HIS)

مزایای کاربرد فن‌آوری اطلاعات در حوزه‌های سیستم بهداشتی و درمانی

منابع

قسمتی از متن پاورپوینت:

سهولت هماهنگ کردن عملیات تا حد قابل توجهی به روابط مستقیم مدیران سازمان با واحدهای تابعه بستگی دارد.ولی این موضوع که مدیریت با دامنه کمتر نتیجه اش بهتر از مدیریت با دامنه بیشتر است ، درست نیست.برای نتیجه گیری درباره تعداد زیر دستان متناسب با مدیریت و سرپرستی کارساز متغیرهای بسیاری در موقعیت مدیریتی وجود دارد.

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " هماهنگی و ارتباطات در سازمان " می باشد که در حجم 49 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که میتواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.