چکیده : Mau یک نمونه ملی از دانش آموزان مدرسه متوسطه از زمینه های
قومی و فرهنگی متفاوت را در مورد خواسته ها، برنامه ها و پیشرفت های
آموزشی بررسی کرد. نتایج نشان دادند تفاوت های خاص جنسیت و نژادی را در
رفتارهای برنانمه ریزی شغلی و آموزشی. در تحقیق موقعیت کنونی انجمن مشاوره
آمریکائی (ACA)، مشاور مدرسه و برنامه های آن، Herr (1992) اظهار کرد که
توسعه مدرسه وانسانی و توسعه اقتصادی حالا در این ملیت در یک مورد غیرقابل
تفاوت متصل می شوند. بنابراین رابطه یادگیری دانش آموزان در مدرسه با دنیای
کار ...
|