فروشگاه گلد داک

فروشگاه گلد داک

فروشگاه جامع تحقیقات علمی و پژوهشی
فروشگاه گلد داک

فروشگاه گلد داک

فروشگاه جامع تحقیقات علمی و پژوهشی

دانلود مقاله ترجمه شده اینترنت Firewall

مقاله ترجمه شده اینترنت Firewall
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل docx
حجم فایل 200 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 50
مقاله ترجمه شده اینترنت Firewall

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

مقاله ترجمه شده اینترنتFirewall

بخشی از متن:
تعدادی موضوعات طراحی اساسی وجود دارند که باید توسط یک شخص خوش اقبال که مسئولیت او طراحی ، تعیین و اجرا یا نظارت بر نصب یک firewall است، تعیین شوند….
فهرست مطالب:
1- بعضی تصمیمات اساسی طراحی در یک firewall چه چیزهایی هستند؟
2- انواع اصلی و اساسی firewall ها کدام هستند ؟
2.1- firewall های لایه شبکه
2.2- firewall های لایه کاربرد( Application larger)
3- سرورهای پرکسی چه چیزهایی هستند و چه کاری می کنند ؟
4- بعضی ابزارهای پخش بسته ای ارزان چه چیزهایی هستند ؟
5- بعضی قوانین منطقی فیلتر کردن برای یک صفحه پخش بر مبنای
5.2- توضیح
6- تعدادی از قوانین منطقی فیلتر کردن برای یک cisco چه چیزهایی هستند؟
6.1- اجرا
6.2- توضیحات
6.2- ضعف ها (نقاط ضعف؟)
7- منابع مهم در یک firewall چه چیزهایی هستند؟
8- DMZ چیست و چرا من یکی از آن را می خواهم ؟
9- من چطور می توانم ایمنی و قابلیت DMZ خود را افزایش دهم ؟
10- « تنها نکته ی شکست » چیست و من چطور می توانم از آن اجتناب کنم? 11- چطور می توانم جلو تمام موارد بد را بگیریم ؟
12- من چطور می توانم دستیابی (ورود) به وب را محدود کنم تا کاربران نتوانند قسمت های مربوط به کار را ببینند ؟

عنوان انگلیسی مقاله: Internet Firewalls
عنوان فارسی مقاله: فایروال های اینترنت
دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.